Tunnelbane helg.

Hej hej hallå.
I lördags spelade jag Ninia och Rebecka! de var båda hur bara som helst på alla istrument(eller jag hörde iallafall tre) och jag var inte alls så bra. Men det var ju kul ändå! Sen åkte jag för att träffa gry en stund. Vi chillade lite åt lite knäckebröd osv. sen åkte jag he moch gjorde ingenting!!!!!!!!! :(
denna dagen har jag bara legat i min säng, uttråkad. Men blev senare räddad av Gry och Magnus, fast vi bara åkte tunnelbana känns söndagen ändå rätt värd. HEJDÅ

Har fortfarande inte tagit några "riktiga" bilder, så jag får nöja mig med en webbcam bild!!
P.s Vill ju bara säga det att min bligg heter såhär för att jag gillar star wars inget annat(coool chey)D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0