Halloween helg.

Hej hej!
Det är halloween och det är mysigt. Har inte klätt ut mig på riktigt dock vilket är väldigt tråkigt.
(jag klädde ut mig till indian i lördags men det gills inte för då var jag inte läskig)
I fredags åkte jag,Anna-klara och pontus hem till sveg och ska tillbringa höstlovet här. Men lördagen var i alla fall hur trevlig somhellst, vi spenderade kvällen i lillhärdal hos Maria och resten av Anna-Klaras klass.
Vi tittade alltså på skräck film men det blev aldrig mer än en. Det blev en himla massa prat och det var ju hur kul som helst det också, försökte övertala Emma att flytta till stockholm och börja teater med oss.
Söndag. Dagen började liksom inte för ens jag åkte till försammlingshemmet kl 6. Där Gry, Jag och Malin osv skulle se på film, det blev fjorton suger... och den var ju fin, sen blev det att åka hem och äta och sedan sova.
Idag har varit en kort men fin dag. Åkte till nya kondis först kl typ halv 4 då jag och gry fikade, eller drack varm choklad. Nyakondis eller cafe cineast som det heter, måste vara det finaste fiket på jorden. Sen åkte vi hem till mig och kikade på Film.
här är en ful/fin jacka jag hittade på vinden.
och så har jag ju blonderat mitt hår.

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Ha en trevlig dag! :)

2011-11-23 @ 15:00:27
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0