Grape frukt.

Lyssnar på  Markus Krunegård och äter grapefrukt.
Gjorde också den godaste qournfärs pajen idag.
<3(bilderna är liksom jätte små och jag vet inte hur man gör)
vita lakan.
Tänkte iallafall berätta lite om mig även om de som läser den här bloggen vet allt om mig redan.
Det är jag som är Aima(hon med svart hår och morgonrock) jag och min vän Anna-klara har flyttat till stockholm för att gå på gymnasiet, vi bor egentligen i Härjedalen men  det finns liksom inte något speciellt roligt gymnasium där.
Så går teater på fryshuset, även om jag skulle tycka att det var roligare med musik men jag har inte riktigt förmågorna att gå musik. Nu ska jag sova även om vi börjar 13.10 i morgon<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina bilder!

2011-11-02 @ 13:23:55
URL: http://spyorochsecondhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0